Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, september 19, 2006

Nix nix nix


Getankt, afspraken gemaakt en rijden maar. Heb ik genoeg verstand van paarden om in mijn eentje te kunnen zoeken? Tja dat weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet wel wat ik wil, een LMJK* paard. Dat is weer eens wat anders dan een KWPN.
  • Afspraak nr 1, lelijk hoofd dikke grasbuik. Is niet duur maar doe maar niet.
  • Afspraak nr 2, overbeet van 2 cm mooi gebouwd, is een kruising AppaloosaXFerro. Wordt volgens de eigenaar zeker 1.65, maar dat geloof ik dus echt niet. Hij moet groot worden dan voel ik me stoer en daar houd ik van. Hij is twee en een half en nu 1.54, rug is al in balans, doe maar niet.
  • Afspraak nr 3, Jaarling en Gelders, te jong en lijkt te veel op Frits.
  • Afspraak nr 4, Ik bevind mij in een weide van een kennis van mijn broer. Dit zijn allemaal veulens, te jong voor mij.
  • Afspraak nr 5, hier ben ik met Irma heen gegaan. Dit paard had ik al een poos geleden gespot en ik kreeg hem niet uit mijn hoofd. Hij is namelijk anders dan de anderen, dat wil zeggen niet bruin, schimmel, zwart of vos, hij is een beetje gek...net als ik.

* Lol met je knol

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hee marie,
leuk zeg al die verhalen over jou en je appie!! is altijd leuk om over een tijd in terug te gaan neuzen. ik wens jou natuurlijk heeeeeeeeeeeeeel veel plezier met ocho maar daar ben ik niks bang voor want je bent een echte levensgenieter. ben trots op jezelf want dat mag je best zijn. hoe jij met je paarden omgaat, daar neem ik mijn petje voor af want jij kunt echt genieten met je paard heb ik al vaak gezien.heerlijk toch. dikke kus aan calle ocho en heel veel plezier met hem. groetjes en dikke kus franka en the jess xxx

6:14 p.m.  
Blogger Mrie zei...

He Franka, ik heb hem gevonden. ThanksXXX

4:15 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage