Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, december 03, 2006

Personeel

Nog even over poetsen en glimmen. Je kunt er ook personeel voor aanschaffen. Ik ben niet zo voor personeel. Vandaag kreeg ik nog het aanbod van een paarden “was” fanaat. Maar daar ben ik maar niet op in gegaan want ik vind dat Ocho al zijn huidvet nodig heeft om warm te blijven en niet om in het putje te laten wegspoelen. Af en toe een emmertje warm zonder zeep over de inmiddels alweer zwart geworden achterzijde vind ik wel zat. Pech dus voor de fanaat. Ocho denkt anders over personeel dus hij heeft zonder met mij te overleggen personeel aangeschaft om zijn bles en ogen te ontdoen van kriebels en vlekken. Ik weet niet wat het loon voor deze service is, maar ze waren wel fanatiek bezig.

1 reacties:

Blogger Michel zei...

Tiny vind Ocho wel aardig volgens mij.
Aan de andere kant : ze vindt ieder paard wel aardig.
Behalve Janssen misschien .....

11:03 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage