Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, december 05, 2006

Vervolg

Waar waren we, Oh ja de hoefsmid. Het is weer even wennen dat ik er zo goed in geslaagd ben een paard aan te schaffen wat echt niet op Frits lijkt. Bij Frits was het zo dat hij steeds lange tenen kreeg en ik zijn verzenen maar niet aan het groeien kreeg. Ocho staat vrij rechtop. Zijn tenen groeien niet, zijn verzenen wel.
De hoefsmid is er een uit de hoek van het natuurlijk bekappen. Daar sta ik helemaal achter dus dat komt goed uit. En hoewel ik zelf ook een heel stuk opleiding tot hoefsmid gehad heb taal ik er niet meer naar om het zelf te doen. Maar het is natuurlijk wel altijd handig om te kunnen.
Hier zie je het verschil.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage