Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, mei 26, 2007

Rubberlip

Ik zou wel bitloos willen maar ik ben een schijtert. Met Frits durfde ik alles en dus ook bitloos. Maar met Ocho zie ik dat niet zitten. Hij met zijn koeien gedoe en kleine beetje ervaring.
Ik ben begonnen met een gewoon dubbel gebroken trensje met een losse ring. Maar als Ocho geen zin heeft om te reageren op het bit dan krijgt mister rubberlip het voor elkaar om de bitringen door zijn mond te laten trekken. Da’s niet de bedoeling.
Dus hebben we nu een nieuw bit. Het ziet er gemeen uit en het heeft ook een gemene naam, een kneveltrens.
Maar zolang hij nog niet al zijn tanden heeft voorkomt dit wel dat hij zich aan het bit kan onttrekken door de ringen door te laten schieten.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage