Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, mei 12, 2007

Stemming

Het is een bekend gegeven dat als de ruiter gespannen is een paard dat feiloos oppikt en de stemming vaak over neemt. Zo beschrijft de eigenaar van Jack als het even niet lukt met Jack op zijn website: “Ik ben ontspannen, hoor je. Ontspannen grrrrrr.
Het was waaierig, de hoefsmid had me al gevraagd mijn hoofd leeg te maken terwijl zij bezig was. (subtiel hoor). Tegen beter weten in besloot ik een klein rondje te maken op de Ocho.
Nou dat hebben we geweten: Koeien in combinatie met een al te dringend verzoek om toch maar door te lopen zetten aan tot bokken. Een rood wit lintje ook en vervolgens een auto op het pad ook. De twijfel sloeg toe. Doet hij dit nou als machtsspelletje en moet ik doorzetten omdat hij anders “wint”.
Doet hij dit nu uit etterbakkigheid. Pikt hij nu mijn stemming op...?
Ik besloot maar snel naar huis te gaan, maar zelfs dat zette meneer aan tot bokken.
Kortom volgens mij was het gewoon onze dag niet en ik kon niets anders doen dan mijzelf even blij gaan kopen....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage