Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, april 26, 2007

Rustig hier hè

Het valt zelfs mij op dat er hier de laatste tijd niet zo veel nieuws meer gemeld wordt. Sinds ik een heel drukke werkende vrouw ben zit mijn hoofd veel te vol om te mijmeren over alles wat ik om mij heen zie,. Als ik niet werk dan ben ik blij dat ik mijn hoofd een keer leeg heb. Als ik dan toch probeer een blogje te schrijven dan komt er niets naar boven. Er is geen ruimte.
Bovendien moet ik zeggen dat ik in de spaarzame momenten dat ik vrij ben liever naar Ocho toe ga dan dat ik over hem schrijf.
En ik wil nog zoveel doen; Met Claudia Nosey weer eens uitproberen, op visite gaan bij de andere paardjes mensjes in de oude stal. Met Emma, het dochtertje van mijn vriendin gaan wandelen met Ocho, de verjaardag van de lieve oude taart vieren enzovoort...
Was ik maar zo rustig als het hier is...

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Het leven van een hard werkende vrouw is soms zwaar he! vaak geniet ik dan wel extra van de momenten dat ik rust vind bij mijn lieve schimmelvent, hopelijk is dat voor jou ook zo!!!
Als je richting Noisy gaat, laat het maar even weten, kom ik gezellig theeleuten:-)

liefs mijntje

1:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja Mrie, herkenbaar! Drukdrukdruk...bah! Het lijkt wel of iedereen alleen maar werkt, en geen oog meer heeft voor wat er nou werkelijk belangrijk is.. . Maar ja, ga je naar de stad, als je es een keertje vrij bent..dan lijkt het wel of iedereen ook die dag had vrijgenomen! Drukdrukdruk...X

8:03 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage