Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, mei 28, 2007

Wit

Stond ik met de man van Juul in het weiland even Ocho te knuffelen. Zijn vacht is nu mooi glad en hij is heel licht. Maar ook in zijn manen en staat zitten ineens witte haren. Her zou dus best wel eens kunnen dat Ocho over een paar jaar helemaal wit wordt met zwarte vlekken op zijn kont. Ik zou dat dus heel jammer vinden. Maar de man van Juul was het er helemaal niet mee eens. Ocho vind hij vreselijk lelijk, en helemaal wit zou een verbetering zijn. NOU JA!
Sinds wanneer doen we dat soort ontactische uitspraken. Hier staat iemand mijn kind te beledigen, zegt iemand over het zojuist door mij overhandigde cadeau dat het smakeloos is....En mijn reaktie? Niets, ik zeg niets, dat is echt niets voor mij. Net als helemaal wit voor Ocho niets is.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Och je moet het maar zo bekijken over een paar jaar heb je misschien toch wel een schimmel.Is helemaal niets mis mee.Maar ik hoor het je nog roepen GEEN SCHIMMEL.
De tijd zal het leren en troost je maar want ocho is nu ook superknap.

9:38 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hij ziet er zo ook wel heel erg lief uit, net een muisje met stippels!!! Denk dat de kans heel erg groot is dat hij schimmel wordt! Bereid je dus maar voor op veel poetsen en wassen marie!!!!

9:15 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Marie
Het maakt toch niet uit welke kleur Ocho krijgt . Het is en blijft een knap paard !!

Groetjes Elly

11:39 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Het gebeurt geleidelijk dus je kunt er langzaam aan wennen..net als Ocho aan jouw grijze/witte haren :-)

3:58 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage