Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, september 27, 2007

Mompel mompel paard

Zo ging ik uit rijden met een redelijk verse stalgenoot.
Zij kende nog zowat niets van de omgeving en ik ben de beroerdste niet. Het werd een lange rit wat voornamelijk mijn schuld was. Ik was na afloop goed moe en dat kwam niet van de rit.
Ik had beter wel de beroerdste kunnen zijn.
Je kent dat wel, mensen waar je eindeloos en oeverloos je tijd mee door kunt brengen en die waarmee je dat niet kunt. Daar kwam ik pas achter toen het te laat was. En het is niet aanwijsbaar. Daar kan ik nou hevig mijn hoofd over breken.
De stalgenoot vond het zeker de herhaling waard.... Ik heb maar wat gemompeld.

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Oh dat is zeer herkenbaar... Lijkt dan net of er geen einde aan zo'n middag komt. Gelukkig ben je niks verplicht dus een herhaling hoeft niet :)

xxx Karin

11:28 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hahaha mrie Tja ik kan er helemaal in komen !!
Ik kan er ook niet precies mijn vinger er opleggen maar er is iets ....brrrrr....

9:45 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

mmm, das balen! ach, eens maar nooit weer zullen we maar zeggen!!!!

Kus mijn

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Soms gaat het ineens keigoed, en loopt het alsnog dood..soms gaat het stroef en gaat het alsnog keigoed..soms gaat het ineens keigoed en blijft het goed gaan...soms gaat het stroef en blijft het klote. Tis zooooo...zou ik niet mijn hoofd over breken! De tijd brengt altijd antwoorden op zulk soort hoofdbrekerij dingen. Dus waarom je hoofd daarover breken? Als het antwoord je dadelijk zo in de schoot valt? X Joycekes..

1:37 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

leuk, ik ben toevallig de lijdende persoom
bedankt mrie

1:31 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Volgens mij is er iemand boos, Marie ..............

5:33 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Kan, maar lijkt me sterk. Ik weet niet wie dit persoonlijk opvat maar de persoon in kwestie heeft niet van mij dit blogadres gekregen.
Trouwens en dan nog, niets menselijks is ons vreemd, we stoppen het alleen onder een laagje beschaving

6:14 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage