Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, september 20, 2007

Reacties

Ik vraag mij al een poosje af hoe het komt dat er zo weinig reacties geplaatst worden? Ik hoor van mensen dat ze langs geweest zijn, krijg er zelfs sms-jses over maar geen reacties op de plaats waar het hoort. Namelijk hier. Is er soms een probleem met het plaatsen?
Ik mis de stimulans die uitgaat van de reacties die geplaatst worden. Het zijn mijn "kijkcijfers" en daar kick ik op.

Hallo hallo, is daar iemand!

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Klopt!!! Reacties plaatsen is een beetje moeilijker geworden. Geen idee hoe het komt maar opeens blijkt iedereen die reageert een rolstoel te hebben want je moet allemaal een dictee afleggen; je krijgt nl. het geklier met die achterlijk 'grmhcji' die je moet na-tikken! En dat pakt ie dan weer niet en mag (lees: moet!) je weer een nieuwe toverspreuk intoetsen op hoop van zegen dat hij deze keer wèl pakt, GRRR! Tja dat motiveert niet Marietje. Kun jij natuurlijk niks aan doen. In ieder geval is het er niet toegankelijker op geworden. Misschien verklaard dat je teruggelopen reactie. Nog meer mensen die deze ervaring hebben met het plaatsen van commentaar?

9:05 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nee hoor ik heb geen problemen met het plaatsen van een reactie,maar meestal zelf er de tijd niet voor.
Ik lees wel elke keer de verhalen en belevenissen.Maar ja ben gewoon nieuwsgierig.
Maar ga zo door mrie,ik zorg er wel voor dat je regelmatig een schouderklopje krijgt.
Leuk trouwens dat je met claudia op vakantie bent geweest en met de paardjes,ben best jalours.Maar er zijn wel mensen die moeten werken helaas om hun paarden te betalen.

9:45 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nu je het zegt Dees, ik heb zelf moeite met het zetten van een reactie op jouw reactie. Als ik op reacties klik dan gebeurt er niet altijd wat. Eigenlijk alleen de eerste keerdat ik vers op de blog ben kan ik één keer een reactie openen. Misschien maar eens met blogspot opnemen...

9:57 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Oeps solly kwas ff een stille lezer aant worden.. . Maar daar ben IK weer! X Joycekes...

7:23 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Even kijken of het lukt ...... hmmm, je komt er nog makkelijker doorheen als je naar Knooppunt Kranenbarg wilt bellen op Radio 2, om je gal te spuwen over de politici in Den Haag, of over de bizarre benzineprijzen, of wat dan ook.
Ik heb daar nu 2 keer heen gebeld, en twee keer kwam ik op de radio.
Dit is trouwens wel een érg lange methode om te zeggen dat reageren hier niet makkelijk is.

9:29 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hee Marie we hebben je gevonden
Wat kun jij vertellen zeg we hebben nog genoeg te lezen.
Komt me bekend voor kan een paard
denken en is er een paardentaxi
hahahahahah. Wel leuk deze site
van jou ik dacht eens kijken of het me lukt een reactie achter te laten nou ik zie je weer snel
Je weet vast wie we zijn
DOEIIIIIIIII

9:07 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage