Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, september 18, 2007

Kamperen

Hoe komt het toch dat je, als het tentje weer afbreekt, je ontdekt dat je een heleboel spullen ongebruikt bij je hebt gehad, terwijl je een aantal noodzakelijke spullen dus niet bij je had. In mijn geval mijn slaapzak...
Ik had bedacht dat het ’s-nachts al behoorlijk koud kan worden en dus zon ik op maatregelen. Ik heb een lekkere donzen slaapzak, maar ik gruwel van wakker liggen van de kou. Dus had ik een extra dekbedje en ook nog een fleecedekentje mee genomen. Dat was mijn redding. Want gelegen op de fleecedeken en onder mijn oude dekbedje heb ik het geen moment koud gehad. Pffffff
Mijn toilettasje met mijn tandenborstel bleek toch in een onzichtbaar vakje van mijn tas te zitten. Maar daar kwam ik natuurlijk thuis pas achter. Claudia had nog veel meer spullen mee genomen dan ik. Zoveel dat ik dat stilletjes wat overdreven vond.
Maar ja, zij was dan ook niks vergeten....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage