Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, september 12, 2007

Voorbereidingen

Intussen hebben Clau en ik een lijstje gemaakt wie er wat mee neemt. We gaan namelijk een paar dagen weg. De mannen blijven thuis en de kinderen, Ocho en Nosey mogen mee .
In mijn vriendenkring hebben heel wat mensen baby’s of kindertjes. En ik verbaas mij er wel eens over wat zij allemaal met zich mee sjouwen als ze een dagje weg gaan. Maar na het maken van ons lijstje ben ik er van overtuigd dat wij paardenmoeders net zo erg of erger zijn:
  • HoofdstelReserveteugel
  • Zadel
  • Zadeldekje
  • Borstels
  • Hoevenkrabber
  • Kaarten
  • Telefoon
  • Oplader
  • Buideltasje
  • Cap
  • Camera
  • Brok
  • Hooinet
  • Emmer
  • Laarzen
  • Rijbroeken
  • Paardenpaspoorten
  • Regenjack
Laat ik het nog maar niet hebben over wat je mee moet nemen om zelf in een tentje te overleven.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Het goede humeur moet je niet vergeten,is o zo belangrijk.Maar dat komt wel goed met jullie denk ik zo

1:33 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage