Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, oktober 01, 2007

Jaloers

Het baggerseizoen begint weer. En hoe dol ik ook ben op herfstlucht wat heb ik toch de hekel aan blubber. Blubber in de weide, in de bak en in het bos.
Tot overmaat ontdekte ik ook nog eens dat mijn leuke rood met witte stippen laarzen van vorig jaar niet meer waterdicht zijn.
Na het longeren was ik dus zwartgespikkeld, natgeregend en had ik een soppige voet. En dan mijzelf maar wijsmaken dat ik een bikkel ben.
Nee ik zou een bikkel willen zijn, maar intussen zit ik toch zachtjes te overwegen lid van de rijvereniging te worden. Dan zie ik mijn stalgenoten vertrekken naar een lekkere droge binnenbak en dan wil ik ook zo graag een eindje rijden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage