Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, juni 04, 2007

Regels


Sinds mijn lijf is zoals het nu is houd ik niet meer zo van zwemmen. Ik ga nog wel eens ’s morgens om zeven uur als er geen bekenden in de buurt zijn even in de plas hier in de buurt. Even een op en neertje in het water terwijl Diever me piepend na kijkt. Hij houdt wel van zwemmen maar niet van zwemmen met de baas. Dat vind hij eng.
Eigenlijk mag hij niet in de plas zwemmen, die drie weken in het jaar dat het goed zwemweer is, is deze plas namelijk bedoelt voor recreatie van de mens en niet van de hond. Dus mogen honden en ook paarden het hele jaar rond niet in de plas komen. Wat vinden wij ons weer belangrijk.
Maar zoals wel vaker met onzinnige regels wordt ook deze regel met voeten getreden.. Ocho heeft hem ook ontdekt. Een beetje aarzelend met mij op zijn rug een voetje in het heldere water. Maar toen hij ontdekte dat het gewoon water was rende hij er als een blije labrador in. Ik moest hem zelfs even tegenhouden want hij wilde meteen door naar het diepe. Lekker... even zwemmen en met zijn lijntje kan hij dat ongegeneerd.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage