Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, juli 15, 2007

Incognito

Ik ben er van overtuigd dat je niet over het weer moet gaan zitten klagen. Als het regent wordt je nat, sneeuwt het dan moet je je ogen dicht knijpen en bij kou trek je wat meer aan. Mag ik even met dit principe breken....Wat een trut hitte hebben we nu, zo benauwd en zwaar. Niet eens zonnig, gewoon zwaar en blijkbaar het favoriete weer van dazen en andere steekbeesten.
Onze arme knollies moeten goed beschermd worden anders worden ze opgevreten. Nou heb ik dus zo’n pyjama voor de Ocho en daar kan ik het zadel gewoon overheen leggen. Hoofdstel aan vliegenkap er over heen en hij is volledig incognito. Zo gingen we met Dycus mee naar het bos.
Omdat wij allebei door de dazen door onze kleding heen gestoken werden vroeg ik mij wel af hoe zo’n pyjama nou werkt. Maar ik snap het wel; hij werd gewoon niet herkend als smakelijk hapje met al die toestanden om zijn lijf. En dat was maar goed ook, want de baas van Dycus en ik hebben het geweten....au au

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage