Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, juli 05, 2007

update

Niet alleen groeit Ocho in de hoogte hij begint nu ook in proportie te komen. Hè hè dat werd tijd. Het longeren gaat beter, alleen rechtsom is een beetje een rampje, hij blijft dan naar buiten kijken en galoppeert nogal eens met het verkeerde been aan. Scheef over het hele lijf. Ook wees Astrid mij op een lichte onderhals in ontwikkeling. Bij het aandraven gooit hij zijn hoofdje omhoog en dat komt eigenlijk niet meer naar beneden. Om hem te helpen zich meer naar beneden te ontspannen loopt hij nu met bijzetteugeltjes, met wat oefening komt het vast vanzelf goed.
Ocho is ook erg lang in het lijf, dat betekent dat hij moeilijk bij elkaar te rijden zal zijn. Hmm dat heb ik weer. Springen vindt hij geweldig, maar dat is weer niet mijn ding.
Ik zal Ocho eens gaan meten, ben benieuwd hoe hoog breed en lang hij nou is.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hehe, eindelijk!
Ik zal nu ophouden met zeuren over foto's en bewijs... ;)

X
Claudia

9:13 p.m.  
Blogger Mrie zei...

eh, nee ga nog even door!

10:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Kleine jongetjes worden groot.
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met ocho.

9:04 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage