Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, juli 03, 2007

Maat

Het is me in een korte tijd twee keer overkomen dat ik thuis kom met een te kleine rijbroek.
De ene heeft de juiste maat, maar volgens mij kun je beter de L van de X aftrekken en heb je dan pas de juiste maat.
De ander heeft een heel andere maat dan ik dacht gekocht te hebben.
Ik vind het toch wel een ontwikkeling van de laatste jaren dat alles kleiner geworden is, getailleerde, korter, strakker. En dan zit ik ook nog eens net in die fase dat mijn lijf de dertig voorgoed gepasseerd is en zich daaraan aan past. Ik wil dus net nu, niet getailleerd, langer en ietsje wijder.
De twee broeken voldoen echt niet aan deze wens, nog iemand belangstelling soms?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage