Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, juli 01, 2007

Pyjama

Ocho heeft jeuk, erge jeuk en dat is niet fijn. Als ik aan zijn staart krabbel dan keert hij zijn kont en tilt zijn staart op zodat ik er maar goed bij kan.
Ook heeft hij schuren met zijn hals tegen de boxdeur als nieuwe hobby. Ik ben niet blij met deze hobby want zijn staart en manen gaan er helemaal aan kapot.
Zijn manen vallen nog wel mee, maar zijn staart is wel erg zielig geworden. En het is al niet zo’n vol juweel.
Even voor de vergelijking ziet u hier de staart van Pam en de staart van Ocho. En ik heb er echt niet aan zitten knippen.




Daarom heeft Ocho een pyama gekregen. Not natural maar het zal me een worst wezen. Zo heeft hij geen last meer van enge vliegbeesten en wordt hij ook niet meer uitgelachen door de andere paardjes om zijn pukkelkont. (Wel om z’n pyama maar weet hij veel)

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ocho..Otje..samen een pyama aan. Otje is van Isabelleke..die heeft ook een pyama aan. Keertje pyama party doen in Moergestel? Hahaha...X

7:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage