Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, augustus 26, 2007

Duiven en andere vogels

Het gat in mijn hoofd wil nog steeds niet zo heel erg lekker genezen. Een gewone shampoo gebruiken zit er voorlopig niet meer in, laat staan een kleurtje. Ik begin mij dus een behoorlijke grijze duif te voelen.
Gelukkig in dit geval zit ik op een paard met mijn cap op en dan valt dat dus niet zo op. Ik moet van Ro altijd mijn cap op en ik ben er eindelijk van overtuigd dat dat een goed idee is. Hoewel ik ook wel eens twijfel...
Wel eens lekker in het bos wezen rijden met een cap op? Het gaat allemaal goed totdat je laaghangende takken tegenkomt. Je zou zeggen dat zo’n cap juist dan mooi meegenomen is maar dat is dus niet zo.
Zoals vandaag;
Ik boog mij voorover naar de hals van Ocho, dat was de enige manier om er onderdoor te komen. Maar een cap heeft een klepje en op het moment dat je ietsje naar voren moet buigen ben je dus volkomen blind en stuurloos. Ik knalde niet al te zachtzinnig met mijn knie tegen een boom die ik dus niet gezien had en waar Ocho prima langs kon. GRMBL AUWAUWAUW
Boehoe ik ben een grijze duif én een blinde vink!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hahaha, misschien moet je Ocho inpraten dat hij aan iedere kant wel 10 cm dikker is als in het echt, als hij het gelooft zijn je knieen voortaan veilig..
OT; Ja ik wil er ook wel een moestuin bij, of beter nog, een boomgaard met appels, peren, kersen..

3:40 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage