Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, oktober 05, 2007

Extentions

Mijn stalgenote was ijverig de prachtig lange manen van haar paard aan het trekken. Zonde vind ik dat. Maar zij niet, en ieder zijn smaak. Haar paard heeft een prachtige lange voorlok en nu dus manen die min of meer recht op staan.
Als ik een paard probeer te tekenen (de hoofden lukken al een beetje) dan teken ik daar bijna automatisch een voorlok aan die bijna tot de neusgaten komt. Dat vind ik nou mooi. Als ik dat toch eens bij Ocho kon kweken.... Helaas heeft de Ocho een paar friemelsprieten tussen zijn oren die niet veel meer doen dan de plaats aanwijzen waar de groei op zou moeten treden. Met behulp van de lange lokken die het langharig tuig van mijn stalgenote toch niet meer nodig had, heb ik eens onderzocht of het Otch zou staan. Hij was er zeer content mee, en ik ook. Jammer dat het niet bleef plakken...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage