Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, december 07, 2006

Antropomorfisme

Ze zeggen dat de gelegenheid de dief maakt. Wat voor gelegenheid er op de stal is bepaalt voor een heel groot gedeelte onze ontwikkeling. Ik ben namelijk niet een ruiter met een heel duidelijk doel. Zo van ik wil springen en neem dus alleen genoegen met een springstal. Nee ik ben LMJK en kan mij dus overal vermaken. Dat wil zeggen bijna overal. In dit geval hangt het een beetje van het weer af. De bak is een kliederboel en dus clickeren we nu even niet. De bal die ik gebruik voor het voetbal zakt 1/3 weg in de blub en dat is niet motiverend. Het bos is wel erg nat.
Ik heb sinds vandaag erg leuke laarzen, maar als ik daarmee tot over mijn enkels wegzak kun je ze nog niet zien. En het oog wil ook wat...
Wat te doen met je paard bij zulk trut weer. Ik heb hem het liefst zoveel mogelijk buiten en zonder deken. Maar met dit weer kan ik het niet over mijn hart krijgen. Is best moeilijk, paardaardig blijven, zonder de menselijke maat er toe te passen. Paard is paard, is geen mens, paard denkt dus anders over regen en kou dan mens. Ooit een paard met rubberlaarzen gezien?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage