Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, januari 27, 2007

Geluid

Het was er al toen ik de stal binnen kwam en ik kon het niet thuisbrengen. Een diep zuchtend aaagrgrgroeoeoeoegrgrgrsnk. Wat is dit???
Dus dan ga je zoeken. Het was niet Vince de logerende enorme New Foundlander die het liefst in het stro van onbezette stallen ligt te slapen. Hrgggrrgrgroeoeoeiaaaagggg...
Dit geluid ken ik niet, en de meeste geluiden op stal kan ik toch onmiddellijk thuisbrengen.
En daar lag ie, met een hanglip en een vertederend kwijlspoor uit zijn muil, diep in slaap.
Een shire in dromenland. Wat hij allemaal meemaakte daar kan ik slechts naar gissen, maar het maakte veel geluid. Frrrrgrgoeaaaaawgrmmmdededeoe.
Lief he zo’n kleintje,,,

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wat is ie knap en lief.....als hij slaapt!
Weltrusten Mrie!

9:41 p.m.  
Blogger Bedzz zei...

Als ik later groot, slank, en rijk ben dan wil ik er ook 1 :-)
Staat echt al bijzonder lang op mijn verlanglijstje!

11:53 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage