Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, januari 20, 2007

Merkwaardig

Sinds ik Ocho kocht vraag ik me af waar hij vandaan komt en uit wat voor combinatie hij voort komt. De handelaar liet er niet veel over los. Ik heb een oproepje gezet of verschillende fora van appaloosa liefhebbers. Maar daar is geen enkele reactie op gekomen. Dat vind ik best raar want het paarden wereldje is klein en het appaloosa wereldje is nog veel kleiner. Los daarvan zijn appaloosa’s toch redelijk merkwaardige en opvallende paarden, dus is de kans groot dat iemand zich hem kan herinneren. En voor een appaloosa is hij ook nog eens opvallend, hij is groot en smal, staat hoog op zijn benen.
Ik denk dat Ocho misschien uit Polen komt want ik zie de laatste tijd geregeld advertenties met kleine tweelingbroertjes van hem en die komen dan allemaal uit Polen.
Zullen we hem voortaan maar Ochowski noemen?
Van de week zei iemand dat hij helemaal bij me paste. De verklaring daarvoor was dat hij net als zijn baas niet gewoon is. Nou ja,.. en ik doe nog wel zo mijn best normaal te zijn.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Marie, een in een Panda rijdende teamleidster met een "Ochowski" is inderdaad niet alledaags. Maar Dees en ik zijn ook redelijk aparte figuren, geloof ik.

7:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Marie valt op ja!! Da's toch gaaf!! Geen massa mens...die hebben we al genoeg op deze wereld!! Ocho valt ook op ja! Ook geen massa paard.. . Wat is het toch heerlijk om niet in de massa op te gaan! Majammie!! X

12:12 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage