Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, januari 22, 2007

Man/Vrouw/Paard

Op de een of andere wijze moest ik tijdens een pikante conversatie met een vriendin denken aan het verschijnsel sex met paarden.
Sex met dieren is voor mij net zo onvoorstelbaar als... Als niets eigenlijk. Ik denk wel eens dat niets menselijks ons vreemd is maar hier sta ik wezensvreemd tegenover.
Los van dat ik me geen voorstelling kan maken van hoe dat dan in zijn werk gaat lijkt het me ook nog eens behoorlijk onhandig en pijnlijk.
Nee ik hoef geen uitleg, geen voorbeelden, niet naar het sexmuseum op het Damrak. Ik gruwel.

De golf van mishandelingen waar maar geen einde aan lijkt te komen van mens, paard en bezemsteel/stok of wat dan ook, valt onder de categorie regelrechte mishandeling en telt wat mij betreft niet als sex maar als sadisme.

Even graven in mijn normen en waardenstelsel: Maakt het uit of vrouwen of mannen zich hiermee bezig houden? Ik denk het wel, ik ken verhalen van jongemannen die een kalf op meer dan hun vingers lieten zuigen. Vies, maar ergens kan ik me voorstellen dat dat als puber eens uitgeprobeerd wordt. Of het verhaal van man met schaap. Maar zeg nu zelf, hoeveel mannen ken jij die in aanraking komen met schapen en kalveren? Ik niet zoveel. En die ik ken wil ik me niet in een dergelijke positie voorstellen.
Maar vrouwen??? Dat komt dichter bij mijn huid...
Ik besluit gewoon dat die dat niet doen, net als in hun neus peuteren en poepen.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Neus peuteren...heerlijk! Poepen, hmmm, snel wegwezen daarna! Ben iek een vrouw? Yep... . Sex met dieren? Neen, dat vind ik ook zware dierenmishandeling..sick in the head vind ik dat.. . X

12:17 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage