Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, januari 19, 2007

Werkende vrouw

Langzaam verander ik in een uitgedroogde zombie, werk hebben is dus ook niet alles. Ik wist waar ik aan begon en heb er rekening mee gehouden dat ik weer een periode zou moeten wennen. Maar nu ik er midden in zit denk ik alleen nog maar: Moe moe moe moe. En niet fysiek moe maar moe in de kop. Ik zou wel dagen willen slapen. Ik kan ook thuis werken. Dus lekker vroeg naar huis met het werk onder de arm. En omdat het nog licht is besluit ik al snel daarvan te profiteren. Lezen kan ook nog als het al donker is. En zo trof ik Ocho terwijl hij net onder handen genomen werd door |Joke. Otch tilde netjes al zijn beentje op en gedroeg zich voorbeeldig. Hij had dan ook onder het waakzaam oog van de kleuterjuf de hele ochtend lopen ravotten.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

pannekoeken met spinazie??? brrrrrr

5:21 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tja Carola, Marie is blijkbaar een béétje vreemd maar wel lekker!

6:49 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nee nee nee Carola, Probeer maar een vraag het aan joyce. Is echt lekker. Een soort spinazi pizza maar dan minder ontplof in de buik.

8:13 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage