Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, januari 18, 2007

Waar waren we

We waren op mijn verjaardagsfeestje, op mijn werk, in de file en god weet waar nog meer. Ik was even niet aan het bloggen.
Ik was wel met de Ocho tussen de lijnen in het donkere bos wezen wandelen. Het heeft wel iets. Zolang ik de verharde paden volg kan ik niet verdwalen. En dus wandel ik in het stikkedonker met een paard voor me uit en een hond met verlichting om zijn hals door het bos. Het roept een soort "alleen op de wereld" gevoel op waar ik wel van houd. Een "spannend avontuur" gevoel. Veel mensen zullen het gewoon naief noemen, maar ik geniet dus van dat gevoel. Er is rust, leegte, niemand. Althans, daar ga ik dus gewoon vanuit.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Remi, da's lang geleden...! Af en toe Remi zijn is gaaf ja.. . Werkt soms zwaar verhelderend. Het waaide vandaag zoooo hard dat ik een koolmeesje in mijn Mexicaanse kruik had zitten buiten..over Remi gesproken...haha. X

11:30 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage