Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, juni 05, 2007

Lammig

De schoenen van Frits worden verkocht. Ze gaan naar een Belgische meneer die ook van paarden houd. Na enige mailwisseling gaf ik hem het blogadres. Hij heeft zich uitgeleefd en ik kreeg een hele dikke mail terug. Goedbedoeld vast, maar vooral toch om mij er op te wijzen dat het toch allemaal veel beter kan. Hij bleek van het type Natural en dan een purist. Een bit is niet nodig, koeien zijn niet eng, ik laat Ocho vast spanning voelen als ik koeien tegenkom, vooral veel grondwerk gaan doen ect.
Ik vind bitloos ook beter, maar ik kies er toch niet voor. En waarom niet?... Lammigheid misschien, niet anders willen zijn dan anderen.
Misschien omdat ik er niet voor ga zo puur te zijn, uit recalcitrantie vast. Want hoe meer mensen mij ongevraagd adviseren hoe recalcitranter ik word. Erg hè, ik ben recalcitrant geboren, dat maakt mij niet makkelijk. Vooral niet als de adviesgever bijna naast zijn schoenen loopt van de paardenkennis. En dat moet je niet doen, daar krijg je zere voeten van.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage