Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, juli 23, 2007

Plasje

Omdat Kanjer op vakantie is zorg ik voor haar kanjer. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en dat is goed bevallen. Vorig jaar vond ik dat er een boel moest gebeuren. Hij moest vooral wat actiever worden. Het kostte wat werk maar het lukte. Dit jaar voelt het heel goed om weer eens op een paard te zitten waar alle knoppen al op zitten en wat lekker in balans is.
Mooi aan de teugel brengen, ontspannen stappen, draven...en daar ging de ontspanning. De mijne wel te verstaan.
Ik had nogal veel water gedronken en bij elke pas licht rijden ging dat mis....Doorzitten en galopperen was al niet beter. Maar Nosey liep zo lekker dat ik gewoon doorgegaan ben. Dat zijn van die kleine ongemakken waar je dan stiekem gewoon over doet. Ik was blij dat iedereen al weg was toen ik van Noos af kwam. Zelfs als het niet opvallend is dan voelt het nog wel opvallend.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jaaaaaa ik ken hem! Sinds de gelukzaligheid van zwanger zijn hou ik het ook niet meer droog bij dat soort acties... en lachen... en hoesten... en niezen..
Sterker nog.. ik zit hier nu op een veeeel te vroeg tijdstip in mijn blote gat achter de pc omdat ik zojuist mijn onderbroek bij de wasmachine gedumpt heb omdat ik mezelf weer eens bewaterd heb na een fikse hoestbui.
Er rest ons niets anders dan Tena Lady.... zucht...

5:49 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage