Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, augustus 21, 2007

Tijd

Drie avonden en minstens twee dagdelen in de week zit ik in de paarden. Soms alleen maar even een appel brengen, soms blijf ik een hele avond plakken.
Het is niet alleen een dure hobby maar ook een die enorm veel tijd kost. Sinds ik er aan gewend ben dat ik mijn vriendinnen minder kan zien vind ik dat wel meevallen. Er zijn genoeg mensen die elke dag naar hun paard moeten.
Ik heb een erg diep respect voor de moeder van twee kleintjes, een baby en weinig geld dat ze toch nog alles op alles zet om trouw te blijven aan haar paard. Maar al te vaak is dit gebrek een tijd en geld een reden om hun lieveling op het internet te zetten; Goed huis gezocht voor....
Zelf begrijp ik niet dat je je paard kunt verkopen, dat voelt zo... hoe moet ik het zeggen....Je verkoopt je beste vriendje toch niet of je kind. Aan de andere kant zit in niet met driekinderen en een te klein budget. Ro zou het trouwens wel fijn vinden, meer tijd voor hem en minder paardenlucht in huis.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Maar voel me wel verdomd schuldig tegenover mijn viervoeter dat ik hem niet net zo veel aandacht kan geven als mijn 3 spruiten hoor!

2:22 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage