Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, oktober 08, 2007

Puzzeltje

De een zijn dood is de ander zijn speelgoed zullen we maar zeggen. Hier in de buurt is een paardenwinkel die totale uitverkoop houd. Voor mij is dit aanleiding geweest weer eens veel te veel geld uit te geven. (zucht)
Naast een heleboel andere dingen die nodig of te leuk waren om te weerstaan vond ik daar een bitloos hoofdstel. Altijd al een willen hebben. Dit type kende ik niet, het werkt met katrollen aan de bakstukken, een kinketting en een neusriempje met allerlei gespen. Ik moet zeggen hij zag er nogal ingewikkeld uit. Omdat het een mooie leerkwaliteit was heb ik hem toch maar meegenomen.
Het ding had blijkbaar al een poosje in de winkel gelegen en had vreselijke dorst. Ik haalde hem dus voorzichtig stukje voor stukje uit elkaar zodat, eerst de ene kant aangepakt kon worden, weer in elkaar gezet en daarna de andere kant.
Dan denk je toch dat je voorzorgsmaatregelen neemt om er voor te zorgen dat je de boel ook weer in elkaar kunt zetten. NOT!!!Ik had het ding al lang in een hoek gesmeten maar dank zij de volhardendheid van Juul is het gelukt. Pffff...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mmm, fraai martelwerktuig?? Ik zou bijna denken zelfbouw. Ocho kijkt echter lekker guitig! Hoe reageerde hij bij het rijden?

X
Claudia

10:08 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage