Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, september 27, 2006

Zoveel mensen zoveel meningen

Alles werd even stil gelegd. Ik was me daar niet zo van bewust maar dat werd me later verteld. Ook de springles die op dat moment bezig was werd even stil gelegd en iedereen die les had stond in de bakopening te kijken naar het arriveren van Ocho.
Er was een heus publiek maar meneer was er niet echt van onder de indruk. Hij kreeg Frits zijn stal en dat was voor mij wel even slikken. Dat was Frits zijn stal waar nu een ander in stond. Ineens is ook duidelijk hoeveel hij nog moet groeien. Ocho dook in het stro en was tevreden.

Zoals altijd in zo’n situatie krijg je veel reacties die leuk en positief zijn. Dan kun je naast je schoenen gaan lopen maar daar krijg je zere voeten van.
Ik vind het bijzonder frustrerend te weten dat er ook mensen zijn die allerlei commentaar hebben maar dat alleen in mijn afwezigheid bespreken. Alsof er niets negatiefs over Ocho gezegd mag worden, jemig hij is toch niet perfect.
Waarom is het nodig om af te katten. Daar kun je toch ook gewoon je hoofd over houden. We hebben het hier over een LMJK paard hoor!
Heb meteen ook geen zere voeten meer.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

laat ze maar lekker lullen marie!!
jij hebt plezier met je paard en dat telt!!
je bent een kanjer.
xxx franka en the jess

2:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage