Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, oktober 11, 2006

Verdriet

Veel mensen kennen het gevoel nog even een soort contact te hebben met iemand die er niet meer is. Het gevoel dat je zijn of haar energie nog even voelt of iemand gewoonweg ziet terwijl je weet dat dat niet meer kan.
Ik zou zo graag nog even een teken van Frits krijgen dat het goed is. Ik zou zo graag willen dat hij het o.k. vind dat ik het besluit genomen heb om hem in te laten slapen. Dat hij het snapt en ook weet hoe schuldig ik me daar soms over voel en hoe veel verdriet ik daar van heb. Ik wil over hem dromen, maar er gebeurt niets.
Er is niets dan leegte...

Ik mis je ik mis je, dus stuur ik je dit berichtje...

Ik schrijf dus nu om mijn boodschap voor hem de wijde wereld en het collectiefbewustzijn in te sturen. Misschien pikt hij het wel op.
Frits doe je ook de groeten aan je vriendje Willem, ook hij wordt vreselijk gemist hier. Dag Jongen...lief zijn...

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

marie
ik weet zeker dat frits het zo gewild heeft.
frits was een leuk paard.
een paard die je blindelinks kon vertrouwen.ik heb altijd versteld gestaan van jullie samen.
hoe jullie met elkaar omgingen.
je was een goeie baas voor frits.
maar dat ben je nou ook zeker van ocho!
xxxx loya

6:12 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hee marie,
frits die ziet je zeker daar boven!!!
als je aan de hemel een hele felle ster ziet moet je maar denken dat frits dit is. doe ik ook altijd!!
liefs franka en the jess xxx

2:27 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage