Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, oktober 04, 2006

Grote bal

Het lijkt er op dat we vandaag begonnen zijn met Ocho’s “opleiding”. Ik was er over aan het nadenken maar kon geen startpunt verzinnen. Hoe begin je nou, en waar. Wat zijn de eerste stapjes die je kunt zetten. En vandaag was het er ineens, al spelend. Lekker...

Op de website van de Huik las ik dat de kruidvat grote ballen in de aanbieding heeft. Dus daar zijn we vandaag ook maar even op uit geweest. Ik heb er maar meteen twee gekocht omdat ik niet denk dat ze lang mee zullen gaan.
Diever is dol op ballen en aangezien het vandaag dierendag is was hij er van overtuigd dat hij door mij verrast werd met een enorme bal. Hij zette grote ogen op, zette zijn oren overeind en kwispelde zijn piepkleine geamputeerde staartje. Helaas moet hij van mij in de stal blijven. Hij is namelijk ook dol op het kapot bijten van ballen, vooral van die grote. Om ze vervolgens net zo lang door elkaar te schudden dat de flarden je om de oren vliegen. Hij zou toch inmiddels moeten weten dat ik niet aan dierendag doe. Arm ding.
Nee deze keer is het speelgoed voor Ocho. Ocho weet nog niet zo goed wat hij er van moet vinden. Hij doet alsof het zand in de bak ineens heel interessant is terwijl hij zo onopvallend mogelijk dichterbij komt.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Balllllll....grote balllll.. . Met..jawel een reservestop erbij! En dat voor dat geld!! X

6:32 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage