Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, oktober 09, 2006

Wonder shampoo


Appaloosa’s hebben een aantal specifieke kenmerken. Het mensenoog, ofwel een duidelijk zichtbaar oogwit. Sproeten en spikkels op de zachte huiddelen van mond, neus en geslachtsdelen en gestreepte hoeven. Verder kunnen ze alle kleuren vel van de regenboog hebben, al dan niet met vlekken.

Als je goed naar de tot nu toe gepubliceerde foto’s kijkt dan zie je misschien wat ik ook steeds zag. Twee paar bruine hoeven. Een beetje de kleur van Ocho’s benen die ook een soort grijsbruine kleur hebben. Het grijs en vuilbruine paard dat ik gisteren van stal gehaald heb mocht namelijk eens onder de douche. Wij hebben de luxe van warm water. Dit en een goedkope shampoo van de kruidvat deden wonderen met de kleur van zijn kont. Ik heb niet de moeite genomen ook zijn grijze delen te wassen. Ik vind het wassen van een paard een beetje onnatuurlijk namelijk.
Maar toen ik klaar was en naar beneden reikte om de dop van de goedkope kruidvat shampoo weer op te rapen wat zag ik daar??? Mijn blik op de wereld is voorgoed veranderd... Gestreepte hoeven...? Ik heb echt een appaloosa! Ben toch wel benieuwd geworden wat er onder dat grijs zit?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage