Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, maart 15, 2007

Afscheid

Een aantal zaken waar ik trots op ben: Mijn man, paardigheden, mijn vriendinnen, doorzettingsvermogen en Ocho
Zaken waar ik niet trots op ben: drift, gezichtshaar, bemoeizucht, figuur, chocoladetrek en mijn Panda.
Geef toe, een Panda is nou niet bepaald een auto om je echt trots te voelen. Maar het ding rijd lekker en brengt vliegensvlug van A naar B. Zoals ik al eerder eens geschreven heb ziet de binnenkant er meestal uit als een stal en dat kan me niet schelen.
Nu ik carrière gemaakt heb is er een tijdperk voorbij namelijk dat van de Panda. Ik vind hem net even te onveilig om er elke dag mee in de file te staan. Bovendien mag mijn carrière stap zich best vertalen naar een luxere kar. (hoge hakken en make up)
Mijn man wil graag dat ik van deze auto nou eens geen stal maak en er wat netter mee omga. Ik wil dat ook wel maar ik beloof niets, het is alleen mijn streven.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Whoow!! Gaat dit niet véél te snel voor Marie? Kan me nog eens een ritje herinneren dat ik mét volle paardentrailer achter me, achter je aan moest rijden en je vóór de oprit van de snelweg al kwijt was... Nou ja, je menneke heeft wel gelijk, het is wel een onwijs blits bakkie joh!! Leuk!
Wat betreft die zwijnenstal, ach als je plakplaatjes op je ruiten en kinderkots op de achterbank hebt zeggen ze daar toch ook niks van als je hem weer inruilt?!?!?! Wij paardenmutsen moeten nu eenmaal ook een boel meenemen voor onze kinderen! Hit the road gilr!

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jaaaah, hij is mooi!!
Wel even wennen; al was 'ie misschien niet chiq, jij en je Panda waren wel een soort eenheid.
Ook even wennen dat ik dus niet meer bij elk zwart Pandaatje kijken of jij het toevallig bent...

Veel plezier met je nieuwe Koets (wat nou 'kar'?!)!!!

Ik wil 'm graag snel een keer in het echt bewonderen!!

XXXX Claudia

11:02 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wel lachen hè voor de KLPD!!!!

2:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wauw, dat is echt een stoere trapskelter voor de geslaagde carriere-vrouw.
Ik denk vooral dat de Minister van Financiën hier blij mee zal zijn, jouw rijstijl kennende .....

6:43 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Nou jaaah, wat is er met mijn rijstijl???? Ik hjeb gewoon LMMK (lol met mijn kar) Hebben jullie al die tijd je kritiek ingeslikt ofzo. Ik rij niet ruig, probeer maar eens beheerst en rustig in een Panda te rijden... Lukt je niet!
Dit dames en heren is een Diezel.
"s morgens denk ik: "ja komt hij nog..." en tien minuten later zijn we op gang. Ik moet zeggen het tempo voelt in elk geval niet hetzelfde als dat zelfde tempo in de Panda..
Mrie

Oh ja Dees, dat wij elkaar kwijt waren op de oprit, kwam doordat ik voor de vrachtwagen zat en jij er achter.....

8:36 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage