Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, februari 28, 2007

Voor zijn eigen bestwil

De eerste, pakweg 18 jaar woonde ik bij mijn ouders. En waar zij gingen ging ik mee. Ik maakte 3 verhuizingen mee en een bijna verhuizing. De eerste telt niet echt want ik weet er niets meer van, de tweede en derde waren nog een spannend avontuur. Het werd pas moeilijk als het zolang duurde voordat we weer terug gingen en ik mijn vertrouwde omgeving en vrijheid zo ging missen.
Als student verhuisde ik drie keer.
Daarna nog eens vijf keer voor ik op mijn huidige adres belandde.
Frits verhuisde ik vier keer, en voor Ocho is dit inclusief de verhuizing naar mij toe de derde keer.
Er moet van alles geregeld worden. Hoewel, ik begin er ook wel routine in te krijgen. Eigenlijk had het morgen plaats moeten vinden. Maar met een lamlendig gevoel valt niet te spotten en dus stellen we de verhuizing uit tot komend weekeinde.
Ik had eigenlijk helemaal niet meer willen verhuizen. Voor mij hoeft het ook niet. Het is ideaal, schoon, leuke mensen, bos, vlak bij kroeg, noem maar op. Maar ik wil het voor Ocho anders. Ik wil hem nou eenmaal meer in de wei zien en ik wil minder zelf moeten doen, want dat is een beetje lastig met mijn werk te combineren.
Soms moet je wat over hebben voor je principes en dus ook gesleep met een paard.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hoi Marie,

Je paardje ziet er goed uit, ik denk dat hij het rondlopen op de " camping" wel even geweldig vond. Waar ga je nu naar toe met hem?

Groetjes Linda

8:09 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ocho verhuisd binnenkort een stukkie verder op naar Helvoirt

9:48 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage