Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, maart 02, 2007

Wakker worden


Ik werd aan het denken gezet door de vraag: ”Wat is het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt?” In tijden van hevige verliefdheid was dat natuurlijk aan HEM. In tijden van stress aan: werk, persoonlijke gebeurtenissen, rouw, bonje, financiën. In vakanties denk ik aan wat er in me op komt, dan kan ik heerlijk mijmeren.
Nu vraagt u zich misschien af waarom ik niet aan mijn grote liefde denk, wel dat is omdat die op dat moment nog lekker naast me ligt te maffen. Daar hoef ik niet aan te denken, kijken en even tegenaan schurken is genoeg. Mmmmm
Wat betekent het eigenlijk, dat waar je het eerst aan denkt. Als ik zo naar mijn lijstje kijk dan zijn dat toch wel belangrijke dingen voor me. Datgene wat mij op dat moment in beslag neemt. Ik koester die gedachtes, ook in tijden van tegenspoed en hevige verliefdheid. Die twee lijken trouwens wel een beetje op elkaar, je kunt van allebei volkomen van de kaart zijn. Ocho en Frits hebben één ding gemeen: Ze zijn het eerste waar ik aan denk als ik ‘s morgens wakker word.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage