Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, februari 24, 2007

Verboden vrucht


Dit jaar heeft het ook mij getroffen. Meestal kom ik er vanaf met een
verkoudheidje maar nu is het toch wel serieus. Ik heb de griep. En van nutteloos en lam in bed liggen word ik erg onrustig. Dus na twee dagen in mijn nest wilde ik vandaag persé even Ocho zien. Het kind was blij me te zien en stond te trappelen om samen op pad te gaan.
Mijn conditie is net als die van een dode slak. Binnen honderd meter ben ik buiten adem, zweterig en wankel. Een wandeling samen zat er niet in.
Aan de andere kant van de weg is een gebied wat wij “De camping” noemen. Vroeger was het een camping, maar hij is al lang niet meer in gebruik en prachtig verwilderd. Omdat er in de zomer wel eens vee in losgelaten wordt is de boel keurig omheind. Hoewel het streng verboden is heb ik er vandaag Ocho eens lekker in gejaagd. Hij heeft zich heerlijk uitgekuurd en wat gegraasd terwijl ik een oogje in het zeil hield, al hoestend, hijgend en draaierig. U kent vast wel het gevoel, dat je nodig je nest weer in moet om lam en nutteloos te zijn.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Och Marie ,er mag zoveel niet,en zolang de boswachter het niet ziet is er geen vuiltje aan de lucht !!
Je hebt groot gelijk , en voor Ocho was het een klein feestje .
Beterschap met je loopneus , wiebelende benen .....

10:33 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

volgens mij vond ocho het helemaal niet erg om daar te staan!!!;-)
beterschap marie! hoop dat je snel weer beter bent!
xxx loya

6:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

denk dat zip het daar ook wel naar zijn zin zou hebben!!!!

10:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage