Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, juni 17, 2007

Hoofdzaken

Als er niets meer op tv is dan vind ik meestal nog wel zo’n programma met een stem. Zo’n beetje mysterieus aandoende stem verteld bij de bijbehorende beelden over de meest verschrikkelijke moorden, medische wonderen, ongelukken en hoe het er op de trauma afdeling van het ziekenhuis aan toe gaat. Ik kijk daar graag nog even naar. Een soort verstrooiing voor het slapen gaan.
En achteraf blijkt ook zeer leerzaam.
Ik wilde net op Ocho klimmen, maar toen ik mijn ogen opendeed lag ik in een stabiele zijligging op het beton. Op mijn handen zat reeds opgedroogd bloed en ik hoorde het geluid van een sirene. Die kwam voor mij...
Ik werd net als op tv opgeschept met een harde plank, kreeg een nekkraag en werd onbeweeglijk vastgesnoerd.
Ik voelde me rustig. De rit naar Den Bosch duurde onwaarschijnlijk kort, vandaar dat gevoel van rust. De helft van de tijd was ik er gewoon niet bij.
Na een heleboel gepiel aan mijn hoofd door verschillende mensen kwam uiteindelijk de senior van dienst met haar assistent. Ik heb hechtingen gekregen in de vorm van een mercedes ster, er zijn wat aders dicht gebrand en een dikke antibioticakuur meegekregen omdat de wond tot op het bot was. Nu kan ik mij even niet laten zien, ik heb namelijk zo’n hele dikke, witte tulband op mijn hoofd; een druk verband noemen ze dat. En dat ding is nou het enige waar ik me druk over maak. Grrrr.

Had weer geen cap op dus eigen schuld. (STOM!!)

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Tsjonge jonge, wat lezen we nu ? Dat is nogal wat, zeg. Maar gelukkig kun je het bljkbaar nog navertellen, anders stond dit er niet.
En het is tegenwoordig heel modern om een hoofddoek te dragen. Of was het een poging om een gratis face-lift te krijgen ?

We hebben ook dat andere stukje gelezen, over de tandarts van Ocho. Wij zoeken ook nog een tandarts, voor Djurre en Janssen. Kun je hem ons aanbevelen ?
Want dan zouden wij wel zijn naam en telefoonnummer willen.

7:05 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hé lieve Marie! Jee, dat is schrikken zeg. Hopelijk knap je snel weer op.

Groetjes Yvette

11:01 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hey Marie,

Wat laat je me schrikken zeg. Maar maak je om die tulband niet druk, dat die niet mooi is doet er even niet toe. Knap snel weer op!

groetjes Karin

10:05 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Bojobojoboj, mrie toch! Ik was verdomme blij dat je me dit hebt kunnen navertellen aan the phone! Ik heb me toch aan je lopen denken op Terschelling!! Kzag een verrekt mooie show met paarden daaro...en ik dacht..hmm, die hebben ook geen helmpke op.. . Ach arme, mrie! Maar ik ben blij dat het toch weer goed is afgelopen!!!! Dikke kus op je hoofie!! X Joyce

2:17 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

gho marie zeg, ik schrok er even van toen ik het hoorde van claudia.
en ik heb heel je verhaal op je blog nagelezen, tjonge ja je ziet het is zo gebeurd, voor je het weet lig je er naast.
je hebt echt geluk gehad!! gelukkig had je een bescherm engeltje bij je:)
lekker rustig aan doen en op je gemakje eerst maar eens opknappen!
heel veel sterkte en vol houden he meid!!
en je moet maar 1 ding onthouden en dat is dat elke goede amozone of ruiter er af valt. kan iedereen gebeuren.
hou je taai groetjes franka xx

9:09 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage