Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, juni 18, 2007

Rekening


Ik citeer: “ Ze kwamen me in huis halen, dat Marie van haar paard gevallen was, buiten bewustzijn en plas bloed uit hoofdwond. Ik heb meteen 112 gebeld. Maar ik denk dat ze dat bij Marie ook al gedaan hadden want ik wist niet wat met overkwam. Er cirkelde een trauma helikopter boven ons, er kwamen een ambulance en twee politieauto’s met gillende sirenes aan scheuren. Gelukkig dat het allemaal mee valt”

Het is maar goed dat ik dat zelf allemaal gemist heb anders had ik me nog zorgen gaan maken. Maar goed dat mijn man er niet bij was want die had ter plekken een rolberoerte gekregen van alle spanningen. En hij kan niet tegen wonden. Maar er schijnen veel mannen te zijn die dat hebben.
Het blijft vreemd verhalen te horen waar je bij was en toch weer niet.
Nou maar hopen dat ze me geen rekening sturen voor die helikopter. Anders zeg ik gewoon dat ik van niets weet... En dan lieg ik nog niet ook niet.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Oooow Marie!!! Verdorie! Kun jij nou nooit eens ergens gewoon normaal vanaf vallen! Zoals met je hoofd op een zacht hoopje duinzand of zo?? Muts!! Ga je morgen effe bellen... kom die tulband eens effe bewonderen... volgens mij staat ie je niet ;-)

11:04 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage