Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, juli 26, 2007

Samen

Op woensdag komt Julia en samen proberen we dan Ocho wat te leren. Als ik zie hoe zij hem rijdt dan vind ik mezelf zo’n watje. Ze is heel consequent en heel streng. Haar aanpak werkt want onze Otch gaat met sprongen vooruit. Zijn tred wordt vaster, hij is goed te sturen, hij weet mooi naar beneden te komen (als Juul het vraagt). Er moet nog heel veel gebeuren hoor, hij kantelt nog en loopt over de schouder weg. Rechtsom is moeilijk, vooral in galop.
Maar ik geloof dat ik eerst aan de gang wil met overgangen. Die kunnen veel netter en sneller. En hij moet beter aan het been komen want hij is wat sloom aan het been.
Het lijkt erg veel, maar hij zit pas in de eerste klas er is tijd genoeg.
Ik ben opvoedkundig beter, Juul kan beter rijden, samen komen we een heel eind. Juul is ook tegen mij consequent en streng. Ik zal het wel nodig hebben, maar ben steeds weer blij dat ze na de les mij niet de wei in kiepert.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage