Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, juli 29, 2007

Wishfull thinking

Soms gaat mijn fantasie een beetje met mij op de loop.
Een van mijn favorieten is dat vandaag de goede fee langskomt en ik drie wensen mag doen. We moeten wel streng zijn dus die drie wensen moeten in een van te voren bepaald thema vallen. Soms mag ik drie dingen aan mijn uiterlijk veranderen, soms aan mijn werk, soms mag ik drie paarden uit zoeken, dingen voor de vrede wensen of you name it. Alles kan want het is fantasie. Zo zaten Jules en ik van de week na het rijden even na te “genieten”. Tenminste dat dachten we. Het was al wat schemerig en er was een soort actief die besloot ons als doelgroep te hebben. Binnen 3 minuten werden we opgevreten door de muggen. Het lijkt verdorie wel alsof ik de mazelen heb!

Wat maakt die beesten nou zinnig op deze wereld? Het zijn van voer voor vogels en vissen...? Net als Dazen, wat hebben die nou voor een zin? of wespen en teken. Of andere stekende wezens met of zonder vleugels. Vandaag komt de fee langs en ik wens dat al die beesten stantepede vegetariër worden, mijn benen plots weer gaaf zijn en bevrijd van de jeuk en we voortaan de hele zomer ongehinderd buiten kunnen spelen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage