Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, augustus 06, 2007

Klik

De ene ruiter kan het paard laten schitteren en de andere bakt er niets van. Het is ook maar wat je doel is. Blijkbaar geef ik er toch wel om naast lmjk, ergens in uit te blinken, Ik wil trots zijn op mijn paard. En het zit hem in de klik.
Een heel druk en onrustig paard komt het beste uit de verf met een heel rustige ruiter die de onrust van het paard weg kan nemen. Een onzeker paard heeft een zekere ruiter nodig. Daar ontleent het paard zekerheid aan.
Het is net een echte relatie, sommige eigenschappen versterken elkaar en andere heffen juist blokkades op. Om mij heen zie ik wel combinaties die ik jammerlijk vind, zowel voor de ruiter als het paard. Van die figuren die met een andere ruiter of paard veel beter af zouden zijn. Dan moet ik moeite doen me er niet tegen aan te bemoeien.
Het ontbreekt me aan objectiviteit om een dergelijke afweging voor Ocho en mij te maken. Maar als ik terug kijk naar Frits en mij dan snap ik het wel.
Ik was de lefgozer met de wilde plannen en hij degene die er altijd voor zorgde dat alles op zijn pootjes terecht kwam. De goedzak.
Ik was de matige ruiter en hij de leermeester. Ik was de enthousiasteling hij het bedaarde schaap.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Een goedzak was het zeker!

3:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

over een tijdje moet je maar laten weten hoe de relatie tussen jou en ocho is! jullie aanvulligen naar elkaar toe!!!

liefs mijn

5:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tja ik weet precies wat je bedoeld helaas. Ik heb dat met mijn Boaz gehad, de perfecte combinatie. Het enorme verdriet en de leegte nog steeds na 7 jaar!!! Toch is er hoop Mrie, je weet dan ik nu toch mijn liefde opnieuw kwijt kan bij het gigantje....... Ik val nu eenmaal op beschadigde paarden met een ellelange gebruiksaanwijzing! En ja, een leermeester wat Frits zéker! Hij heeft niet voor niets Z gelopen, de kanjer!!!!!!!

7:54 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

jullie waren een span apart maar toch samen een eenheid.
Zoiets zie je niet meer zo heel vaak.
Hopelijk krijg je die klik met ocho toch nog en word je met hem ook weer een span apart

12:56 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage