Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, oktober 09, 2007

Filmpje

Joyce heeft zich er jarenlang haar hoofd over gebroken en ze heeft hem gevonden.
Wij waren eens op buitenrit en troffen in het duin een groepje mensen met camera's en zo. En aangezien ik nog tegen een deur klets moest er wat gezegd worden. Aan het eind van het liedje figureerden Joyce met Tjal en ik met Frits in een videoclippie van een nummer met een hoog Guus Meeuwis gehalte.
En nu heeft Joyceke hem gevonden en ik heb tranen met tuiten zitten janken omdat het zo fijn is de Frits weer even te kunnen zien. Wel opletten hoor want het is zo voorbij.

http://nl.youtube.com/watch?v=qD5y90_X5vM

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik vind het jammer dat ik het filmpje neit gevonden krijg want ik zou frits nog eens graag willen zien rondhuppelen.

11:50 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Aaaaaaaaach...wat heerlijk was dat toch he Mrie toen? Ik vind vooral 1:37 (looptijd van de video) een VET stukje!! Weet je nog Mrie? Dat we het toen beu waren al dat gefilm? En er als een SPEER vandoor gingen? DOEIIIIIII....ZOEFFFF! Haha.. . Een mooie herinnering! Joycekes X

12:39 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tip voor de mensen die de video niet kunnen zien op de een of andere manier. Ga naar www.youtube.com en tik in..Zonder Twijfel(zo heet de band) en ook Dromer, erbij, das de titel! Dan krijg je hem ook te zien!! Joycekes XX En let op die 1:37 he!!

12:41 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Kippenvel krijg ik ervan,wat geweldig om frits zo nog eens terug te zien.
Het liedje past zelfs op een bepaalde manier bij mrie en frits.

3:07 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wauw, wat een stoere amazones met hun prachtpaarden! En emotioneel om 't weer terug te zien, dat kan ik me heel goed voorstellen...
Goed teruggevonden, Joyce!!

X
Claudia

10:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Klets jij tegen een deur ?

6:42 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jee wat mooi Mrie... Ik kreeg er helemaal kippevel van.

Kus Yvette

10:13 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage