Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, oktober 15, 2007

Ontdooit

Als er tegen me geschreeuwd wordt dan gebeurt er altijd iets hevigs van binnen. Gek eigenlijk, want ik schreeuw zelf ook wel eens. Ik kan dan binnen een fractie van seconde heel boos worden. Zo boos dat ik in een soort vrieskist verander. En ik ontdooi heel langzaam of helemaal niet meer. Dat is lastig want het maakt veel stuk, ook als het eigenlijk nergens over gaat.
De blondine op stal had haar dag niet en het ging even helemaal mis. Gelukkig was ik te onthutst om boos te worden. Ik moest niet denken dat ik haar moeder was...Dat deed ik ook niet, maar ik voelde me wel veel ouder en wijzer toen ik besloot even rustig tot tien te tellen.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Neen, stel je voor dat jij de moeder was van die blondine! Altijd maar van die domme grappen...en al die vooroordelen over je dochter! Ik word er al moe van als ik eraan denk! Langleve Schwarzkopf! Mahonie!!!! Joyce X

11:23 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Artificial blonde joycekes nep, cute, and braines too

2:57 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage