Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, april 30, 2008

Kritisch kijken

Na de proeven voelde het goed, net als na een examen weet je eigenlijk wel hoe je gepresteerd hebt. En ik was helemaal tevreden. De lat lag waar hij moest liggen. De doelen waren eens een wedstrijd te ervaren. Ocho er kennis mee laten maken en het moet een ijkpunt worden, wat kan beter wat gaat goed.
En hoewel het dus goed voelde kan er van alles beter. Dat hierboven is dus niet meer de bedoeling...
Straks ligt daar de volgende uitdaging. De doelen zijn dan: Ocho netjes langs het publiek krijgen en een winstpunt veroveren. Lijkt me leuk maar zo niet ook goed!
Kritisch kijken

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Leuke collage op de link 'kritisch kijken' (link naar mijnalbum), maar de fotootjes zijn wel wat klein (en de tekst eronder ook)... Kun je ze iets groter maken??

X
Claudia

7:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja de fotootjes zijn wel wat klein, heb ze vergroot maar daar wordt het niet duidelijker van en de tekst ook niet. Mijn instructeur riep altijd om de drie minuten KIJK WAAR JE HEEN GAAT, BORSTEN VOORUIT, HAKKEN LAAG hahaha

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hier ook onleesbaar...

8:28 p.m.  
Blogger Mrie zei...

tja. kreeg het niet beter op mijnalbum. kan ik niks aan doen. Ik zelf heb het natuurlijk wel in het groot. Als je het echt wil weten dan zit er miks anders op dan hier maar langs te komen :)))

9:28 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Pff, dr zit auteursrecht op hoor ;-) Dus je mailt ze me maar...
0:-D

3:05 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage