Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, april 20, 2008

Oplossing

Een van die dingen waar ik graag in uit zou blinken is ‘klaar staan voor mijn vriendinnen’. Ik hoop altijd dat als er iemand me nodig heeft dat ik dan ook echt wat kan betekenen. Soms valt dat niet mee. Bijvoorbeeld als je ergens niet meer op het erf mag komen...
Kanjer wil mee doen aan de onderlinge wedstrijd bij haar op stal en zij zoekt nog iemand die haar wil helpen voorbereiden en haar proef voor wil lezen. Ik sta te popelen om haar daar bij te helpen. Naarstig zoeken we naar een oplossing en die hebben we gevonden. We gaan gewoon een megafoon huren en dan parkeer ik mijn auto voor het terrein aan de kant van de weg, klim op de motorkap en ga vanuit die positie haar proefje voorlezen.
BIJ B AFWENDEN E OP DE RECHTERHAND...BIJ BEEEE AFWENDEN EEEE OP DE RRRRRECHTERHAND... VOOR C DOORZITTEN C-X-C GROTE VOLTE X-C AANSPRINGEN IN DE RRRRRECHTERGALOP....da’s meteen lekker duidelijk voor het publiek. Als het toch eens zo simpel zou zijn hè.

8 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Misschien kun je op je knieen om gratie vragen bij de Heer des Erfes (zet je de megafoon zachtjes aan op de achtergrond met muziek van 'vrede op aarde, vrehede op aaaaarde...' Dan zeg je dat je altijd meent wat je zegt maar dat je het altijd héél goed bedoeld. En zo

7:25 a.m.  
Blogger Mrie zei...

@ carola Tja ik heb overwogen hem te bellen en voor de dag van de wedstrijd een uitzonderig te vragen... Vriendin aanmoedigen en zo, tussen het publiek bla bla. Maar ik vind het zo'n vervelende man dat ik het niet op kan brengen. Kinderachtig he....misschien mij toch maar even schrap zetten...

10:17 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hmmm als je een wedstrijd organiseerd is dat dan niet een openbare gelegenheid ?

3:33 p.m.  
Blogger Mrie zei...

kweet niet, tis namelijk een 'onderlinge' wedstrijd.

6:14 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Denk dat t m teveel plezier zal geven om 'nee' te zeggen... Zal toch de megafoon worden!

Kanjer vast veel succes (met of zonder Mrie!)

6:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Het is ook heel simpel schat! Ik zou zeggen, gewoon doen! Hahaha...wat zou ie op zijn neus kijken zeg!! Kom ik de boel filmen goed?

5:37 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mijn eerdere reactie was niet doorgekomen, zie ik...

@Yvie: dank je wel!

@Snotkopje: ik zie het voor me: Mrie met megafoon op het dak van de auto en jij met je camera op het dak van de stal?! Hahaha!

Maar alle gekheid op een stokje, ik zit nog wel te broeden op een 'normale' oplossing... Misschien moet ik 't zelf nog 'es ter sprake brengen.
Andere ideeen zijn natuurlijk van harte welkom!

1:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

hoi claudia,

zou het denk ik zelf ter sprake brengen bij Henk, dan kan het op de grote dag van je debuut ook niet tot een escalatie komen, dat zou jammer zijn!

kus mijn

4:47 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage