Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, april 13, 2008

Opnieuw

Eh.. dan zo en nee.. hoe zat het ook eens weer eens... dan galop... volte eh, hoe dan ... gebroken volte....hand veranderen E-H, da’ een gekke en nu midden stap en dan ..Nee, nee, nee...opnieuw
AKBM binnenkomen rechterhand ...gebroken lijn 5 meter handveranderen middendraf, gebroken lijn 5 meter enzovoort. Ja, ik ken proef nummer 4 uit mijn hoofd. Dat moest ik namelijk leren van de juf. Ik kan best veel dingen tegelijk, koken en bloggen, koken en telefoneren, fietsen en mijmeren, you name it. Maar naar de proef luisteren en hem tegelijk rijden is een heel ander verhaal. Of ik luister naar de lezer en vergeet te rijden , of ik ben aan het rijden en hoor de lezer niet eens meer. Een oplossing is dan de proef zelf ook uit je hoofd kennen en kun je rijden zelf denken en luisteren. Het kostte me drie kwartier maar toen zat hij er in. Fijn.
Even opzoeken of er al startlijsten zijn en oh proef 5 en 6 moeten gereden worden Opnieuw....

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

gaat helemaal goed komen hoor ben maar niet bang ik schreeuw jullie er wel door heen !

11:35 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Het komt vast goed. Als je de proefjes nou samen met Ocho instudeert weet hij de weg ook alvast..

12:37 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zat eens nieuwe proefjes te kijken (want ik ben inmiddels 41, die van VROEGER waren heel anders..), je hoeft niet eens meer te groeten als je binnenkomt...en je krijgt een 'héle halve volte' om in galop aan te springen, eitje M'rie! Hals strekken in draf op de volte is wel een leuke nieuwe..

9:34 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage