Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, mei 07, 2008

Mannetje

Iedereen heeft wel op een of ander gebied twee linkerhanden. Zo kan ik bijvoorbeeld niet loodgieteren en ook geen auto’s repareren. Niets mis mee. Het vervelende is alleen dat je dan een zak geld neer moet leggen om de boel gefikst te krijgen. Ik ben dan ook altijd stevig jaloers op mensen die ergens een ‘mannetje’ voor hebben. Goedkoper, zwart, geen wachtlijsten of voorrijkosten kortom het heeft vele voordelen. Maar ik heb nooit ‘mannetjes’ ik weet niet hoe je daar aan komt en hoe je die relatie moet onderhouden.
Mijn zadel is stuk. Niet ernstig maar toch lichtelijk ongesteld is hij wel. Onder het zweetblad zit een soort geleide-leertje waar de singelstoot doorheen gehaald kan worden. Het resultaat is een zweetblad wat vast ligt, niet kan klapperen of bij het opstijgen “meegenomen” kan worden. Het vervelende is dat de stiksels waarmee die dingen vastzitten door het zweetblad gaan op de plaats waar mijn been ligt. Ik heb daar geen last van, maar het geeft wel slijt. Sinds kort ben ik mijn beugelriemen onder het zweetblad gaan dragen. En is dus dat geleide leertje handig geworden en in gebruik. Nu is het dus stuk. De stiksels zijn doorgesleten en simultaan hebben ze het begeven.
En wonderlijk genoeg heeft zich een mannetje aangediend. Ik kende de man al jaren, maar wist dus niet dat hij voor de hobby ooit geleerd heeft voor zadelmaker. Dat was een goed bewaard geheim. Hij heeft ook maar één voorwaarde. Ik mag geen reclame voor hem maken en aan niemand doorvertellen dat hij dit doet. Hij heeft geen enkele zin om voor Jan en alleman te gaan repareren. Dus ik heb beloofd dat ik het niet op internet zou zetten....

9 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hahaha wees nou maar zuinig op dat mannetje, dat zijn de besten; de mannetjes die zichzelf aandienen!

9:51 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Er kan alvast één naam van de mogelijke lijst met kandidaten worden geschrapt : de mijne.
Ik ben namelijk buitengewoon onhandig.

12:22 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Haha, ik weet wie da mannetje is! X

7:05 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Is dat zo Snotkopje?????? Oooohhhh, hoe weet jij dat nou? Is hij toevallig ook jouw mannetje?

9:17 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ach, ik hoor zo her en der wel es wat he! Neen, nooit mijn mannetje geweest ook niet. Ik had al een ander mannetje destijds. Ook een heel handig mannetje. Daar mocht ik by the way ook geen reclame voor maken toen. Van huis uit heb ik wel meegekregen hoe je zo'n soort relatie onderhoud ja! Is wel vermoeiend hoor..soms. En ja, soms vallen ze dan ook gewoon spontaan zomaar ff binnen. Zit ik daar op te wachten? Neen, ook niet. Bij mij thuis vruuger was het altijd, en is het nog steeds de zoete inval. Allemaal "mannetjes" op de koffie! Het is maar waar je voor kiest he?
Ik vind het vermoeiend om zulke relaties te onderhouden ja. Maar goed, ik heb dat ook al ff niet meer nodig gehad, dat scheelt ook een heleboel he! Hahaha... X

12:29 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Eigenlijk zoek ik nog een mannetje dat namens mij allerlei mannetjes kan zoeken.

9:00 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Het stikt van de mannetjes, soms zoeken die mannetjes ook weer een mannetje. Dan vraagt zo'n mannetje aan zo'n ander mannetje, kende gij nog zo'n mannetje? Nee, zegt dan dat ene mannetje, ik ken niet ZO'N mannetje. Ik ken wel weer andere mannetjes, maar die mannetjes kennen wellicht ook weer andere mannetjes. Nou heb je ook mannetjes die HET doen met andere mannetjes, phoe he!

Gelukkig heb ik zelf een erg handig mannetje!! Zouden er ook veel handige vrouwkes zijn? Zo van, kende gij nog zo'n vrouwke? Dat hoor je eigenlijk nooit he?

8:38 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik ken ook wel vrouwen die een mannetje zijn.

8:23 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Ja of die hun mannetje staan....:)

2:42 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage