Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, mei 04, 2008

Wegwezen

Op je protocol kun je als het goed is lezen wat je punten zijn en de motivatie daarvoor. Dat is erg prettig want dan weet je wat je nog moet verbeteren. Ik lees op het forum wel eens over rare jury uitspraken op het protocol. Ik had niet verwacht dat ik er al zo snel een tegen zou komen. Op het laatste protocol, dat van het winstpunt, staat “Jasje is verplicht en handschoenen ook”.
Pas toen ik dat las realiseerde ik me dat ik mijn handschoenen wel in mijn zak had, maar gewoon vergeten was aan te trekken. (duh!) Maar dat jasje...dat had ik toch echt aan. Ik wachtte anderhalf uur op en rond het terras tot de jury klaar was. Ik snapte het gewoon niet en wilde weten wat er nou bedoelt werd. Uiteindelijk, na veel geduld en thee, kwam de mevrouw uit haar auto. Haar uitleg was dat bij het dragen een rijjasje, handschoenen verplicht zijn. Als je met een trui of ander verenigingstenue rijd dan zijn handschoenen niet verplicht. “Aha, tja mijn handschoenen die was ik vergeten. Heel dom”. Zegt de mevrouw: “Tja, mensen die van alles vergeten daar hebben ze tehuizen voor.” Ik heb maar gedaan alsof het heel grappig was wat ze zei. Verre van grappig en schandalig vond ik haar opmerking en maakte dat ik wegkwam.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wat een rot-opmerking. Zeker ongesteld..
Raar trouwens dat je bij een trui geen handschoenen aan hoeft en bij een jasje wel. Maar doordat dit gebeurd is vergeet je ze vast NOOIT meer!

12:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik betrap mezelf erop Mrie, dat ik dit soort verhalen, wedstrijd verhalen..totaal niet boeiend vind. Vandaar dat Snotkopje ff stil is.

X

3:00 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Je moet er even doorheen kijken snotkopje...Dit verhaal gaat over een mevrouw en een stomme opmerking. Dathad ook kunnen gebeuren op de hei of gut weet waar. Effe stil zijn is soms ook goed, hou toch wel van je....

7:31 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage