Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, september 28, 2006

Mak schaap

Dat heb ik weer, koop een jonge Hengst. OK hij is braaf maar hij blijkt wel erg braaf.
Op dit moment mag hij nog niet in de wei van Henk. Daar zit wat in, meneer is wel hengst maar er staan genoeg merries op het bedrijf om een willekeurige hengst het hoofd op hol te jagen. Ocho heeft blijkbaar niet door dat hij hengst is.

Hoe ging dat liedje ook eens weer eens:” Ik doe niets en ik doe niets en ik krab wat aan mijn kont”

Hij mag in de bak een uurtje spelen en ik verwacht steeds dat hij dan lekker even uit gaat dollen, maar nee hoor. Hij stapt naar de andere kant, neust wat met Unit. Stapt een beetje op en neer. Knabbelt op een takje. Gaat eens even rollen en kijkt wat om zich heen. Het maakt hem blijkbaar niet uit of er merries in zijn uitzicht staan of niet. Hij heeft het gewoon nog niet ontdekt, hij snapt nog niet dat hij hengst is. Laat staan een wilde, onhandelbare, lastige hengst.
Ik ben bang dat hij na zijn castratie nog een identiteitscrisis zal krijgen omdat hij niet weet wat hij zou moeten missen.
Beeeeh....

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

HIJ IS GEWELDIG, MEER DAN GEWELDIG, HIJ IS APART,BLOEDMOOI, BRAAF EN INTERESSANT!!!
Wanneer mag ik komen kijken?

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Anonymous??? Dit is een weblog waarvoor je hersens moet hebben en die van mij doen het s'morgens niet. Ik ben gewoon Linda van Maras.

8:24 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Aha nu snap ik hem, zie je; het berichtje is geplaatst! Alles komt goed, de hersens gaan het weer doen. Maar even serieus Marie; ontzettend leuk dat je dit paard gekocht hebt, en heel triest dat je Frits niet meer hebt. Zoals je al schreef is het geen vervanging maar gewoon een prachtige aanvulling in je leven!! Geniet ervan en ik kom graag binnenkort een keer kijken naar dit wonder van je.
Liefs van ons

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Oh Marie, wat een beauty. Gelukkig heb ik geen vestand van parden en kan gewoon ongeremd genieten van het uiterijk dat mij in dit geval bevalt. En als ik er wel versand van had zo het waarschijnlijk ook zo zijn. Wacht maar: stille wateren kunnen diep zijn....en dan is het schaap opeens een HENGST:-).
Ik kom snel kijken

3:03 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Anytime girl

10:18 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage